Autoreclame
Autoreclame, uw auto als visitekaartje van uw bedrijf
Met uw auto of bedrijfswagen komt u overal. U levert uw producten er mee af bij de klant, u bent er mee onderweg en u rijdt er mee naar uw eerste afspraak met een potentiele klant. Vaak is uw bedrijfswagen het eerste wat een klant van u ziet. Met een goede autoreclame komt u representatief voor de dag. Autoreclame kan op verschillende manieren worden uitgevoerd, van enkel een logo voor de naamsbekendheid en herkenning tot compleet ingepakt in full colour met sfeerbeelden.
Waarom autoreclame?
Autoreclame is een zeer effectieve en goedkope vorm van reclame maken. Het CBS heeft berekend dat een bedrijfswagen gemiddeld 160.000 contactmomenten heeft. Als je dan bekijkt dat een eenvoudige autoreclame al onder de €200,= uit te voeren is en vijf jaar mee gaat dan is het een eenvoudige rekensom dat de kosten per maand beduidend goedkoper zijn dan bijvoorbeeld een advertentie in een plaatselijk krantje.
Van logo tot carwrap
In de loop der tijd is er een hoop veranderd op het gebied van autoreclame. Waar vroeger vooral een logo, naamsvermelding en adresgegevens werden vermeld op een bedrijfswagen zie je tegenwoordig, door nieuwe printtechnieken en materialen, steeds meer compleet ingepakte wagens. Deze manier, ook wel car wrap genoemd, gebeurt meestal met een full colour print met beelden. Een beeld zegt vaak meer dan woorden waardoor u de communicatie op uw wagen nog beter aan kunt laten sluiten bij uw boodschap. Natuurlijk kunt u ook gewoon voor een kleur kiezen die beter past bij uw huisstijl.
Kijk ook eens naar onze mogelijkheden voor carwrap of fleetmarking.
Tags: autoreclame, autobelettering