Autoreclame Keurslager Piet Mutsaers Rijen
Voor Keurslager Piet Mutsaers uit Rijen hebben wij een nieuwe autoreclame mogen maken op de bedrijfswagen. De organisatie van Keurslager heeft regelmatig seizoensgebonden landelijke acties. Op dit moment krijgt de rookworst extra promotie. Omdat de rookworst van deze slagerij uit Rijen met goud bekroond is vroeg Piet Mutsaers of wij daar actiematig wat mee konden doen. In het ontwerp is gekozen om de huidige autobelettering in tact te laten en de achterruit te gebruiken voor reclame doeleinden. Op de achterzijde van de auto is een full colour gemonteerd, ook de slogan heeft Quaform voor haar rekening genomen.
Er is gekozen voor kort hechtende folie. In februari kan deze verwijderd worden om plaats te maken voor de actie met Pasen. Een bedrijfswagen heeft gemiddeld 160.000 contact momenten per maand. Een slimme zet van Piet Mutsaers om niet alleen zijn auto in te zetten voor naamsbekendheid maar ook voor tijdelijke reclames. "Goud bekroond van Piet, lekkerder vind je hem niet"
Tags: Belettering, fleetmarking, autoreclame, autobelettering